Retourneren & Klachten
Retourneren
Bij WineLion stellen we alles in het werk om aan je verwachtingen te voldoen. Kwaliteit is onze topprioriteit. Dit geldt zowel voor onze wijnen, als voor onze service.
Bij vragen of problemen raden we aan om ons steeds eerst te contacteren via hello@winelion.be.
In de EU heb je het recht om online gedane aankopen binnen 14 dagen te retourneren voor een volledige terugbetaling. Je kan dit doen om welke reden dan ook. Deze termijn gaat in op de dag dat je de goederen fysiek in bezit neemt.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling bieden voor producten die onbeschadigd, ongeopend en in de originele staat worden geretourneerd. Zodra een fles wijn is geopend, is een volledige terugbetaling niet langer mogelijk. We zullen echter steeds ons best doen om tot een eerlijke en correcte oplossing te komen, mocht u een van onze wijnen niet lekker vinden - hoewel we ervan overtuigd zijn dat dat niet het geval zal zijn!
Als je een retour wilt aanmelden, laat het ons dan binnen 14 dagen na je aankoop weten via e-mail op hello@winelion.be. Restitutie van het gehele orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, zal uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten plaatsvinden. De terugbetaling wordt verwerkt via dezelfde betaalmethode waarmee de oorspronkelijke betaling werd gedaan. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen voor rekening van de koper zijn.
Klachten
We vinden een goede service en snelle probleemoplossing enorm belangrijk. Daarom zorgen wij ervoor dat alle producten in onze winkel voldoen aan de kwaliteitseisen die wij stellen aan al onze leveranciers en dit voor smaak, kwaliteit en productie.
Wij doen ons uiterste best om onze producten in goede staat te leveren. Toch kan het bijvoorbeeld soms gebeuren dat flessen breken tijdens transport, je een afwijking merkt in de wijnkwaliteit of dat je een andere klacht hebt. Stuur ons in dat geval een bericht op hello@winelion.be om te laten weten dat er iets niet is gegaan zoals gepland, en we zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
We proberen elke e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, maar als je verzoek dringend is, bel ons dan op 0479/13.18.80.